Zarządzanie czasem
Pracujemy, pędzimy, gonimy zadanie za zadaniem realizując pilne, choć nie zawsze najważniejsze sprawy. Żyjemy w przyśpieszeniu, napięciu, aby zrealizować wszystko, co możemy i najlepiej, jak się da. Często przytłoczeni nadmiarem zadań, w chaosie i wewnętrznym hałasie, tracimy kontakt ze sobą i kontrolę nad tym, się w koło dzieje. Często w ślad za tym tracimy też motywację, siły i wiarę we własną skuteczność, co ułatwia nam odkładanie spraw na później.
Przemęczeni, przepracowani i pełni napięcia, nie mamy już czasu i sił dla siebie, bliskich, dbanie o zdrowie.., Szukamy wiedzy jak uzyskać mityczny work-life balance oraz pigułki jak mieć więcej czasu, co zrobić, aby wydłużyć dobę.. a to nie tędy droga!
Warto zacząć od rozejrzenia się w sobie i tym, co dla nas w życiu najważniejsze.
Możemy robić w życiu bardzo wiele…, ale nie wszystko w jednym czasie!
Cenna jest przy tym wiedza i umiejętności nie tylko z zarządzania zadaniami i skutecznego realizowania założonych celów, lecz również umiejętność odpuszczania, wybierania i decydowania, co, kiedy, w jaki sposób oraz w jakiej kolejności.
Dzięki temu możemy zyskać więcej spokoju i harmonii oraz tej równowagi, której tak często pragniemy.
Jeśli szukasz informacji o tym:
- Jak lepiej zarządzać sobą w czasie?
- Jak skutecznie realizować zadania i projekty, bez przemęczenia i przepracowania?
- Jak planować swój dzień/ miesiąc pracy, aby zdążyć z tym, co najważniejsze?
- Jak efektywnie odpoczywać?
- Jak uzyskać w życiu więcej równowagi i spokoju?
- Jak realizować się w roli żony, matki i bizneswoman?
Zapraszam do lektury wpisów w tej kategorii w blogu.
Kinga
Wpisy w tej kategorii