Progam szkolenia coachingowego Grupy TROP posiada akredytację Polskiego Towarzystwa Psychologicznego
- coach nie stosuje manipulacyjnych technik komunikacyjnych czyli takich, które nie odniosłyby skutku, gdyby klient znał intencje i metodę działania coacha;
- stara się nie unikać trudnych tematów z powodu własnego interesu;
- jest uczciwy finansowo, nie proponuje więcej usług, niż to jest w jego ocenie klientowi potrzebne;
- nie daje obietnic bez pokrycia i dotrzymuje słowa;
- traktuje informacje jako poufne;
- odróżnia relację coachingową od terapeutycznej, nie wchodzi w relację terapeutyczną i wie gdzie szukać pomocy terapeutycznej dla klienta, jeśli ten wyrazi zgody;
- korzysta z superwizji;
- nie wchodzi z klientami w związki erotyczne;
- w trakcie pracy z klientem nie realizuje celów sprzecznych z jego interesem, pracuje dla dobra klienta.
kodeks etyczny pochodzi ze strony: http://www.grupatrop.pl/
.